Search

Ahad, Jun 07, 2009

MuRaH

Untuk cupcakes, price saya ni memang consider murah.. bukan la ape, sambil berniaga, sambil bersedekah sama. dapat untung skit2 jadi ler.. yang penting, customer puas ati dan hepi, baru ler kite pun senang ati,kn,kn.hehe..
Moist Chocolate Cakes ni pun memang murah giler.. kompem takkan dapat harga ni kat luar sana. siap full chocolate filling & topping lagik. RM10 jer tau ! Gambor nyer, nanti saya upload.. hehe.. lupe nak charge camera.. Satu je nak pesan yer, kalu nk buat order anytime leh, tp jangan ler kol saya tengah2 malam..haha.. maksud anytime tu, agak2 ler masa yang sesuai yerr..
Ade satu kes customer kol saya kul 12.30 malam nak order kek. saya punya la terkejut.. ingatkan kol pasal ape. Melonjak jap blood pressure. Tapi ni saya maafkan sebab akak yang kol nak order kek tu ngidam sbenornyer ..ngandung anak sulung..hehe.. xpe kak,berkat makan kek coklat saya ni, harap2 cergas baby akak tu(perasan !! ) ..insyaallah..thanks yer kak sebab dah banyak kali repeat order.. kes2 yang camni di kecualikan..hehe..
Dah kul 2 ni, nak cari makan jap..laporrr..hehe.. jom !





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Share It

Share |

Place An Order Here !

Place An Order Here !
Name:
Email Address:
Contact No
Pick Up Date
Quantity
Cake Flavour
Cupcake Size
Cup Type
Theme Color (for wedding only)
Budget
Frosting
Filling
Wordings
State Your Wording Here ( will be adjust according to cupcakes quantity )
Others